WEB I FACEBOOK STRANICA ZAVODA Jedinstven digitalni iskorak za pomoć korisnicima

„Korisnici će putem posebnih aplikacija od bolničkih sustava i sustava domova zdravlja u Županiji moći zatražiti sve svoje podatke, kako o liječenju, uslugama, osiguranju, te će im se tako znatno skratiti vrijeme i troškovi u traženju ovih podataka od ‘šaltera do šaltera. Ovo je jedinstven sustav u cijeloj BiH i može se kazati da je iskorak u digitalnom smislu i u duhu novih tehnologija 21. stoljeća“, kazao je vanjski suradnik Mijo Džalto koji je radio na unaprjeđenju web stranice

Vodeći se krilaticom da je komunikacija sa korisnicima ZZO HNŽ kao i javnošću od iznimnog značaja, ZZO HNŽ jučer je u Mostaru predstavio unaprijeđenu Knjigu standarda, redizajniranu web stranicu kao i Facebook stranicu zavoda, ali i najavio skorašnju mobilnu aplikaciju. Kako je istaknuto, ovo je jedinstven sustav i značajan digitalni iskorak u BiH te potvrda Zavoda da ide u korak sa suvremenim, komunikacijskim tehnologijama 21. stoljeća.

Osigurana izravna mogućnost komunikacije

Rade Bošnjak, direktor ZZO HNŽ kazao je da ove novine imaju za cilj veću dostupnost informacija osiguranicima i svima onima koji se interesiraju za rad Zavoda.

Osvrnuvši se na važnost komunikacije, transparentnosti i sveobuhvatnosti u  informiranju, posebno istaknuvši primjenu suvremenih tehnologija, te važnosti pravodobnog i cjelovitog informiranja osiguranika., Bošnjak je kazao:

„Osigurana je mogućnost izravne komunikacije svih posjetitelja naše stranice izravno sa službama unutar Zavoda, mogućnost elektronskog slanja popunjenog zahtjeva za izdavanje potvrde o statusu osiguranja s pripadajućom dokumentacijom i mogućnost da traženu potvrdu osiguranik zaprimi elektronski uz informaciju u kojem područnom uredu istu može preuzeti i u papirnatom obliku, te praćenje uplate doprinosa i trajanja osiguranja u realnom vremenu samo su neke od novih funkcionalnosti unaprijeđene web stranice koje govore u prilog kontinuiranog zalaganja Zavoda za poboljšanje komunikacije sa osiguranicima“.

Senadin Čatrnja, rukovoditelj Sektora informatičkih tehnologija, i Mijo Džalto vanjski suradnik koji je radio na unaprjeđenju web stranice, prikazali su način kako funkcioniranju sve uvedene novine kao facebook stranicu Zavoda, a koje će osiguranicima značajno olakšati pristup informacijama, kao i pružanje potrebne pomoći od strane samog Zavoda.

Platforma dostupna od 1. siječnja 2019.

„Bivši sustav zakašnjelo je prikazivao podatke osiguranika, tako da smo redizajniranom web stranicom napredovali ne samo u smislu pristupa podatcima u realnom vremenu već i u smislu mogućnosti nadogradnje platforme u budućnost“, kazao je Čatrnja.

Platforma ‘eOsiguranik portal’ za pristup svim informacijama o zdravstvenom osiguranju i zdravstvenim uslugama putem nove, digitalne usluge Zavoda bit će dostupne svim osiguranicima HNŽ-a i dostupna je od 1. Siječnja 2019. godine., dok će mobilna aplikacija biti dostupna mjesec dana kasnije, od 1. veljače.

„Korisnici će putem posebnih aplikacija od bolničkih sustava i sustava domova zdravlja u Županiji moći zatražiti sve svoje podatke, kako o liječenju, uslugama, osiguranju, te će im se tako znatno skratiti vrijeme i troškovi u traženju ovih podataka od ‘šaltera do šaltera. Ovo je jedinstven sustav u cijeloj BiH i može se kazati da je iskorak u digitalnom smislu i u duhu novih tehnologija 21. stoljeća“, kazao je Mijo Džalto vanjski suradnik koji je radio na unaprjeđenju web stranice.

Inače, izrada web stranice stajala je 3.500 KM, a u cijenu su uračunati troškovi održavanja tijekom jedne godine.

Distribucija markica 17.12.2018.

Kako je kazala glasnogovornica ZZO HNŽ Alenka Ban, distribucija premija osiguranja, tzv. markica, za 2019. godinu kreće 17. prosinca i odvijati će se istim, ustaljenim slijedom kao i prošle godine. Od plaćanja iste, kako je kazala, oslobođena su djeca i mladi do 18 godina.

 

 

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *