U Mostaru promovirana poštanska marka ‘Karađoz-begova medresa’ (FOTO)

U Karađoz-begovoj medresi u Mostaru danas je promovirana poštanska marka povodom 460 godina postojanja te institucije, priopćeno je iz BH Pošte.

Zbog velikog historijskog, ali i obrazovnog značaja Karađoz-begove medrese, uspješnih rezultata menadžmenta, profesora i učenika, BH Pošta odlučila je podržati rad i postojanje te institucije.

Tim povodom, u promet je puštena poštanska marka iz oblasti kulturno-historijskog naslijeđa upravo s motivom Karađoz-begove medrese u Mostaru.

Riječ je o marki čiji je autor dizajner Abdulah Branković, a štampana je u 100.000 primjeraka, nominalne vrijednosti 2 marke i 70 feninga.

Inače, Karađoz-begova medresa ove godine ispraća 373., odnosno 20. poslijeratnu generacije maturanata i maturantica.

Generalni direktor BH Pošte Mirsad Mujić u svom obraćanju posebno je naglasio značaj Karađoz-begove medrese, ali i grada Mostara.

“U ovom gradu i u ovoj medresi glasoviti naš Mustafa Ejubović, kroz brojne listove svojih spisa od teorije o početku jezika do logike, dao je važnu lekciju o tome da svijet, i u njemu ovaj grad, imaju više od dvije strane i da se ne daju opisati u dvije riječi. Nisu ni savršeni ni prokleti, oni su ljudski. Ko se miri s tom logikom on je građanin Mostara i građanin svijeta. Jer vidik je na kraju puni krug. Ko se ne okrene oko sebe vidi samo pola slike”, naglasio je Mujić. 

Čestitao je Medresi na uspjesima kojima ide u korak sa ovim vremenom te uručio direktoru Medrese Aidu Tuleku i muftiji mostarskom Salemu ef. Dedoviću tabak prvih štampanih primjeraka marke.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *