Prvi korisnici aplikacije ”AjmoNaFuka” pozitivno iznenađeni

Nova aplikacija za upoznavanje ljudi koju su osmislili mladi ljudi iz Mostara ”AjmoNaFuka”, u prva dva – tri dana djelovanja beta verzije, pozitivno je iznenadila svoje prve korisnike. Nedžad Grizović, inicijator ove ideje u razgovoru za Dnevni list je kazao kako su on i njegova ekipa putem Instagrama i Facebooka, kada je puštena aplikacija u promet, imali preko 150 poruka gdje je većina imala samo riječi hvale za aplikaciju.

Napomenimo kako je aplikacija startala s radom 2. ožujka.

”Imamo samo pozitivan feedback i ovo će biti prava poslastica dalje marketinški raditi uz ovakav poticaj od korisnika. Aplikacija se nalazi još par dana u beta fazi, prije nego li se nađe na Google Playu u finalnoj verziji. Trenutno imamo nekih 700-tinjak korisnika, što je više nego očekivano, s obzirom da nismo radili nikakav marketing za nju, samo podijelili našim pratiocima na Instagramu i Facebooku”, kazao je Grizović.

Bez dopisivanja

Ideja se, kako nam je kazao Grizović, pojavila prije nepuna dva mjeseca.

”Tada sam okupio ekipu i krenuli smo u realizaciju prvo Android aplikacije, koja se nalazi u beta fazi. Finalna verzija izlazi ovoga vikenda i bit će dostupna na Google Play Trgovini za skidanje. Prava priča nastanka aplikacije ustvari ne postoji, spontano sam došao na tu ideju s obzirom da ne volim dopisivanje putem drustvenih mreža, više preferiram fizički kontakt, posebno pri upoznavanju novih osoba, pa je to ustvari bio glavni razlog za pokretanje aplikacije”, kazao je Grizović, dodajući kako su s njim na aplikaciji radili i Marijo Šunjić, Nikola Philipp i Sandro Jovanović.

Na pitanje po čemu se ova aplikacija razlikuje od drugih putem kojih se ljudi također upoznavaju, Grizović je kazao kako postoje mnoge aplikacije za upoznavanje novih osoba, ali one sve forsiraju dopisivanje.

”Dopisivanje je u redu u “pristojnim dozama”, ali kroz dopisivanje se ne može upoznati osoba na pravi način. Često se desi da nakon dugog dopisivanja i kontakta uživo dođe do nelagodnih situacija jer jedna osoba uvidi da ta druga osoba nije ista uživo i putem poruka.

Tu je glavna razlika ‘AjmoNaFuka’ i ostalih aplikacija za upoznavanje”, pojasnio je Grizović.

Kada je u pitanju korištenje aplikacije, Grizović je pojasnio kako nakon što korisnik skine aplikaciju na njegov uređaj, potrebno je napraviti korisnički račun tako što unese svoje ime, prezime, sliku, kratki opis i još par informacija ili to može da uradi putem svog Facebook profila, sa klikom na jedan gumb.

”Kada korisnik napravi korisnički račun i uđe u samu aplikaciju, prvo što vidi jeste izlistane osobe iz njegovog grada. Nakon sto je vidio profil sa slikom i kratik opisom, on može ili da klikne ikonu šoljice, to je znak da mu se ta osoba sviđa ili da je odbaci ako mu se ta osoba ne sviđa klikom na razbijenu šoljicu. Druga osoba dobiva obavijest da joj je osoba XY poslala fuka, kako to mi volimo nazivati, tj. da se ona sviđa osobi XY. Ta osoba onda može vratiti fuka, tj. reci drugoj osobi da se i ona njoj sviđa nakon čega mogu izmjeniti do 5 poruka, tj. 5 poruka može poslati jedna osoba a 5 druga. Nakon toga jedina funkcija u aplikaciji je da se odredi mjesto i vrijeme susreta, odnosno da se odredi jedan od ugostiteljskih objekata sa naše liste za prvu kavu”, pojasnio je Grizović.

Ovi mladi momci sve rade iz vlastitih sredstava, kako tehničkih, tako i financijskih.

”Trenutno smo u fazi da imamo već neku trakciju, tako da će nam ubrzo biti potrebna dodatna financijska pomoć za marketing i širenje na okolna tržišta”, naveo je Grizović.

Suradnja s lokalima i restoranima

Onaj dio u aplikaciji koji se odnosi na odabir lokacije i vremena za prvi susret, nakon sto je razmijenjeno po 5 poruka sa obje strane je veza sa ugostiteljima.

”Korisnici mogu da odaberu jednu od lokacija sa listu ugostiteljskih objekata, ne mogu unijeti nikakvu svoju lokaciju ako se ne nalazi već na listi. Ugostitelj tako može poslati obavijest svim ženskim osobama da su danas od 20 do 21 sat na akciji cocktaili. Ovo je bio samo primjer, ali razumijete bit, može se targetirati željena skupina korisnika, u svega par klikova i tako poslati izravno obavijest na mobitel korisnika. Faktički se sa ovim gubi smisao lijepljenja plakata po gradu, sto je i ekološki bolje”, rekao je Grizović, dodajući kako tfrenutačno imaju ugostiteljske objekte iz Mostara, Sarajeva, Zenice i još nekoliko manjih gradova iz BiH, kao i iz Zagreba, s kojima surađuju u pripremanju terena za širenja na Hrvatsku.

Svi ugostiteljski objekti koji se žele prijaviti za ‘AjmoNaFuka’ to mogu uraditi putem forme koja se nalazi na business.ajmonafuka.com.

Naime, glavni programer aplikacije je već popio ‘fuka’ s jednom damom, a Grizović nam je obećao ukoliko s njima bude nešto ozbiljnije da će nas obavijestiti.

Očekivanja u budućnosti

”Naša želja je da za šest mjeseci imamo korisnike iz Hrvatske, Srbije, Crne Gore i BiH, tj. da se proširio na ove pomenute zemlje. Naravno, najbolja solucija bi bila da otvorimo tvrtku oko ove aplikacije i da je dalje dorađujemo i da od nje možemo i da živimo. Vjerujemo da je to moguće izvesti uz dosta rada i samo rada!”, zaključio je Grizović.

Piše: Sanda Peco, mostar@dnevni-list.ba

 

 

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

error: Content is protected !!