Promijenite navike

Dobro zdravlje ne zahtijeva puno truda

 

Kako bi tijelo ostalo snažno i sposobno odagnati sve boleštine koje nas mogu snaći, moramo imati balansiranu, zdravu prehranu i moramo biti fizički aktivni. Budući da takav stil života zahtijeva puno truda, muke i odricanja, mnogi odustanu prije nego što su i uopće počeli, no nasreću postoje mali potezi koji imaju dugoročno, pozitivno djelovanje na ljudsko zdravlje. Donosimo vam vodič kako biti zdrav uz minimalno truda:

 

Spavanjem zaštitite srce – Norveška studija pokazala je da osobe koje se ujutro bude umorne imaju 27 posto veću šansu od srčanog udara, ljudi koji se bude tijekom noći imaju 30 posto veći rizik, a opasnost od zastoja srca skače na 40 posto kod pojedinca koji teško zaspu. Znanstvenici vjeruju da nesanica izaziva pojačano lučenje stresnog hormona kortizola, a on je pak povezan s visokim krvnim tlakom i dijabetesom koji su glavni krivci kardiovaskularnih bolesti.

Bjelančevinama spriječite debljanje – Brojna istraživanja pokazala su da nas bjelančevine drže sitima duže i od ugljikohidrata i od masnoća, a australska studija pokazala je da namirnice bogate bjelančevinama smanjuju unos kalorija.

Jedite čokoladu – Nedavna studija otkrila je da tamna čokolada, s visokim udjelom kakaa, smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti za 37 posto te smanjuje šansu od moždanog udara za 29 posto. Također, zbog visoke koncentracije flavanoida, snažnih antioksidansa, čokolada pozitivno utječe na cirkulaciju i pospješuje dotok krvi u mozak.

Crvenim vinom suzbijte prehladu – Aktivni sastojci iz crvenog vina, resveratrol te ostali polifenoli, usporavaju diobu bakterija i virusa u našem tijelu i tako sprječavaju prehladi i gripi da uzmu maha. Ako niste obožavatelj crvenog vina, isti blagotvorni sastojci se mogu pronaći u grožđu i kikirikiju.

Počastite se masažom – Istraživanje američkih znanstvenika i liječnika pokazalo je da 45-minutna masaža rezultira značajnim skokom u broju limfocita, obrambenih stanica u krvi koje proizvode antitijela. Također, masaža smanjuje koncentraciju štetnih tvari koje su odgovorne za upalne procese, izazivanje alergija i astme te hormona koji su povezani sa stresom.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

error: Content is protected !!