Nakon 40.

U mlađim se danima rijetko razmišlja o hrani, važno je da smo siti, no nakon 40. godine tijelo mijenja način na koji tijelo reagira na hranu.Mnoga su istraživanja pokazala da se količina potrošene energije u tijelu tijekom odmora počne smanjivati s navršenom 30. godinom, a nakon toga opada za daljnjih sedam posto svakog desetljeća.To praktično znači da što ste stariji, to se više debljate u slučaju da nastavite konzumaciju hrane u jednakim količinama kao kad ste bili mlađi.Stoga, bitno je konzumirati određene vrste hrane koje smanjuju rizike od dijabetesa i kardiovaskularnih oboljenja.Zobene pahuljice pune su beta glukana, vlakana koja smanjuju razinu lošeg kolesterola, dok avenantramidi, antioksidanti koje sadrže samo zobene pahuljice odlično štite od arterioskleroze.

Bademi reguliraju razinu šećera u krvi, sprječavajući pojavu dijabetesa i smanjuju razinu kolesterola, dok su višnje odličan saveznik u borbi protiv artritisa i gihta. Također, višnje su bogate antocijaninom, snažnim antioksidantom.Soja može postati važan dio prehrane, jer izoflavoni kojih je puna povećavaju gustoću kostiju kod žena u menopauzi, sprječavajući osteoporozu, a muškarcima poboljšavaju plodnost.Blagodat rajčice je likopen, snažan antioksidant koji štiti od formiranja i širenja stanica raka, a također štiti od arterioskleroze.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

error: Content is protected !!