Festival ‘Kao nekad pred Božić 2017’

Festival božićnih pjesama, narodnih igara i običaja “Kao nekad pred Božić 2017” u ovogodišnjem 18. izdanju obogatit će kulturnu ponudu grada raznovrsnim sadržajem kojim će 6. Prosinca u Domu mladih najaviti najradosniji katolički blagdan.

Misija mu je doprinijeti promociji i afirmaciji bh. kulture i hrvatskog kulturnog identiteta u BiH. Kao i prethodnih godina, i ovaj put na manifestaciji će nastupiti folklorna društva koja će predstaviti božićnu tradiciju i običaje na ovim prostorima koji su istinsko bogatstvo za cijelu BiH.

Na repertoaru će se naći obrada tradicionalnih božićnih pjesama, klasični ulomci, pop-rock božićni hitovi domaće produkcije te obrade svjetskih popularnih božićnih evergreena.

Poznata imena

Goran Karan, Zorica Kondža&Joško Banov, Darko Domijan, Minja Subota, Rajko Dujmić, Ivo Amulić, Dražen Žerić Žera, Hrvatsko kulturno-umjetničko društvo “Herceg Stjepan” Ljubuški, Turistička zajednica Grada Županje, klapa “Divna” Trpanj te Udruga građana Općine Primošten, samo su neki od sudionika Festivala.

Autor i umjetnički direktor Festivala Marijo Pejić istaknuo je na konferenciji za medije da su ponosni što ove godine Festival postaje punoljetan, a time i potvrđuje tradiciju održavanja. Podvlači da je Božić obilježio kulturni identitet Hrvata na ovim prostorima i od vjerske se transponirao u snažnu kulturološku činjenicu te će na Festivalu biti predstavljeni običaji vezani za taj blagdan.

– Vizija Festivala je da se katolička tradicija i hrvatski kulturni identitet u Sarajevu i BiH, u cjelini duhovnog i materijalnog, sačuvaju u suvremenom bh. društvu kao integralni dio bh. identiteta. Mi proslavljamo Božić sa svojim susjedima i to je najvažnija suština Festivala – naglasio je on.

 Dva dijela festivala

Pejić podvlači da će koncert biti podijeljen u dva dijela, te će u prvom biti izvedene tradicionalne božićne i autorske božićne pjesme, dok će u drugom nazvanom “Novogodišnji tobogan” biti izvedeni hitovi i evergreeni.

Reditelj i scenograf Festivala Adnan Đindo najavio je da će estetika i vizualni identitet scene biti ukljopljeni u viziju Festivala koji je prazničnog karaktera, te će sve pomalo izgledati kao “prizori s razglednica kojima smo se uveseljavali kao djeca”.

Organizatori Festivala ujedno će realizirati i medijsku kampanju “Pjevaju šume” čiji je cilj sprječavanje blagdanske masovne sječe i uništavanja borova, jela i smrče te iniciranje nabavke imitacije božićnog drvca. Ulaznice za Festival mogu se kupiti na biletarnici Doma mladih po cijeni od 12 KM.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *