Danijel Koletić: Ponosan sam na PRO.PR

PRO. PRO konferencija okuplja kreativne i međunarodno respektabilne predavače na koji svojim bogatim iskustvom, znanjem i vještinama kroz različita predavanja nastoje prenijeti na sudionike konferencije.

S Danijelom Koletićem, osnivačem regionalne Konferencije PRO.PR, vlasnikom i direktorom agencije Apriori komunikacije razgovarali smo o nadolazećoj PRO.PR konferenciji, a koja ove godine proslavlja 15. godišnjicu. Apriori komunikacije je međunarodna agencija ima svoje urede u Hrvatskoj, Makedoniji i Bosni i Hercegovini, a operativne aktivnosti u sedam zemalja regije. PRO. PRO konferencija okuplja kreativne i međunarodno respektabilne predavače na koji svojim bogatim iskustvom, znanjem i vještinama kroz različita predavanja nastoje prenijeti na sudionike konferencije.

Petnaest godina organizirate jednu od najboljih, možemo slobodno reći, najbolju konferenciju iz oblasti odnosa s javnostima, PRO.PR.  Kada sumirate rezultate, predavače, goste, kako Vi kao idejni tvorac ove konferencije gledate na 15. po redu PRO.PR konferenciju?

– Ovo je bilo poslovno putovanje s puno prepreka, ljubomore i zavisti od strane određenih krugova hrvatske stručne javnosti. Bilo je potrebno punih 12 godina da maknemo tu stigmu tračeva. Zahvaljujući upornosti, otvorenosti prema novim idejama, dobrom timu i velikim rizicima danas slobodno mogu reći da sam ponosan i da je PROPR zaista, kao što ste rekli, vodeći regionalni pr događaj koji se organizira sa strašću i ljubavlju.

Foto:Igor Šoban

Vratimo se 15 godina unazad, možete li povući paralelu između prve  PRO.PR konferencije i one koja je pred nama, 15 po redu, čega se najradije sjećate?

– Na ovoj konferenciju sudionici nisu brojke zato me najviše raduju i ponosno se prisjećam sudionika i njijhovih sretnih lica, zahvala i zagrljaja na rastanku, mailova nakon konferencije koji mojem timu i meni daju novi poticaj. Volim naglasiti da PROPR nije nikakav edukacijski spektakl međutim on nije za svakoga tko se bavi PR-om. Na PROPR dolaze oni kojima nije važno da budu viđeni nego oni koji žele znati više i biti kvalitetnije umreženi.

Otkako postoji PRO.PR konferencija, mnogi PR-ovci iz regije, ali i studenti, dolaze na konferenciju, educiraju se, dijele znanja i iskustva i što je najvažnije upoznaju se između sebe, sklapaju prijateljstva. Koliko ste Vi kao PR stručnjak zadovoljni stanjem struke u našoj regiji?

– Odnosi s javnošću se neprestano mijenjaju. Da biste bili dobar PR morate prije svega staviti druge ispred sebe, ljudi često miješaju funkciju glasnogovornika i PR-a. PR je misija, ona stvara ugled, a on se ne kupuje. Oni političari, menadžeri i događaji koji su spremni platiti pripremu i izvedbu kvalitetne komunikacijske strategije, oni su vidljivi i drugačiji. Internet koji je omogućio novo komunikacijsko povezivanje, nove medijske platforme i društvene mreže daju nove kreativne mogućnosti za PR, ali da biste znali morate se educirati, a to znači investirati u sebe. Više od pola menadžera u regiji nažalost ni danas ne shvaća važnost PR-a.

Pred nama je 15. PRO.PR konferencija, i ujedno 15. godišnjica održavanja iste. Otkrijte nam detalje vezane za nadolazeću konferenciju (predavači, gosti, teme…)?

– Mi smo skupina poduzetnika koje povezuje PROPR jer ovu konferenciju organizira Apriori World kao agencija za komunikacijski menadžment, organiziraju ju kolege iz struke što znači da se mora brinuti o svakom detalju, ne samo onom sadržajnom nego i organizacijskom. Nismo idealni i tome ne težimo, ali oni koji će analizirati program PROPR konferencije vrlo brzo će shvatiti što je PROPR. Teško bi bilo izdvojiti bilo koga jer svatko od predavača nosi svoju karizmu i ima svoju priču. Naš izazov je svake godine, truditi se kako biti bolji.

Priznanja PRO.PR awards su utemeljena  povodom obilježavanja desete godišnjice konferencije, a namijenjena su pojedincima koji su na osobit način doprinijeli razvoju i afirmaciji struke odnosa s javnošću. Ko su ovogodišnji  dobitnici PRO.PR awards ?

– Ovo je jedini program nagrađivanja odnosa s javnošću u regiji i šire, prema našoj analizi, koji nagrađuje pojedince, a za koji se ne uplaćuje nikakav fee. Strukovne udruge obično raspisuju natječaj, agencije plaćaju ulaznicu za natjecanje i onda po ključu interesa podijele međusobno nagrade. Jedan od epiteta naše struke je i ogromna količina ega. Ljudi u ovoj struci bave se ozbiljnim poslovima, ali ponekad nemaju dodira sa stvarnošću. Analizirajući brojne kolege koje stručno, kreativno i inspirativno odrađuju svoj posao utemeljili smo nagradu koja se dodjeljuje pojedincima, a ne projektima.

Još uvijek nije kasno da se prijave svi oni koji žele prisustvovati 15. PRO.PR konferenciji, recite nam na koji način se vrše prijave, pogodnosti i slično?

– Svi oni koji zaista žele steći nova znanja, upoznati nove ljude i biti konkurentni mogu posjetiti naše službene web stranice na adresi www.pro-pr.com. Upravo je u tijeku naš recoloring i izrada novog weba kojeg ćemo predstaviti povodom 15 godina. Svi zainteresirani nas mogu svakodnevno pratiti i na raznim društvenim mrežama.

Hotel Terme Tuhelj je ovogodišnji domaćin PRO.PR konferencije, bit ćemo slobodni da kažemo da je hotel Terme Tuhelj sjedište PRO.PR za 2017. Postoji li neka simbolika,  možda povezanost,  između 15. godišnjice  i hotela Terme Tuhelj?

– Nisam se nadao ovom pitanju, ali simbolika zaista postoji. Naime, nasuprot hotela se nalazi Koletić breg – mjesto gdje sam ja provodio ljeta kod svoje bake, pa sam se odlučio u čast njoj, koje više nema, organizirati to upravo u Tuhelju. To je prepoznao i župan Krapinsko-zagorske županije g. Željko Kolar te turistička zajednica Krapinsko- zagorske županije. Na kraju bi istaknuo da je PROPR prva komunikacijska konferencija u povijesti Hrvatske čije je pokroviteljstvo prihvatila i predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović.

Petnaestu godina uspješno organizirate jednu od najboljih konferencija u regiji i sve to na jednom svjetskom nivou. Način na koji to radite, predavači, teme o kojima se diskutira, zasigurno je PRO.PR konferencija u rangu svjetskih konferencija. Otkrijte nam Vašu tajnu uspjeha? 

– Drago mi je da ste to primijetili kroz ovo pitanje. Za edukacijski događaj ovog ranga u Londonu, s ovim međunarodnim predavačima koje imamo i ove godine netko bi morao izdvojiti od prilike 700 funti za jedan dan bez ručka. Za mene je uvijek misterija zašto moje kolege iz struke i vlasnici agencija ne iskoriste PROPR kao platformu svog međunarodnog umrežavanja. Tajna leži u iskrenosti, komunikaciji, upornosti ali i financijama. Organizirati PROPR nije nimalo jeftino, ali to je edukacijski proizvod s kojim želimo unutar struke dati dodanu vrijednost jer nažalost svi ne dolaze iz privatnog sektora i ne mogu si svi priuštiti odlaske na strane edukacijske događaje.  PROPR putovanje se nastavlja kroz moto povezivanje u pokretu.


Razgovarala:  Selma Dandić, biznis@dnevni-list.b

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

error: Content is protected !!